خدمات لیزینگ هواپیما کارگو

صنعت لیزینگ  و فروش هواپیماهای تجاری با افزایش سریع بهره برداری روبرو شده است زیرا مزایایی را برای پرداخت هزینه های خرید ، انعطاف پذیری در ترکیب ناوگان همراه با کاهش خطرات یک سرمایه گذاری بزرگ به حاملان ارائه می دهد.

از آنجا که شرکت های هواپیمایی به دنبال بهینه سازی استراتژی های ناوگان خود و دستیابی به اهداف مالی خود هستند ، لیزینگ یک ابزار ضروری عملیاتی ، مالی و مدیریت ریسک است.

گروه هوانوردی صبا به عنوان یک رابط فروش با خدمات کامل ، خدمات گسترده ای را به شرکت های هواپیمایی و مجموعه های هوانوردی از فروش عملیاتی سنتی ، تمدید ناوگان و تأمین مالی سازمان یافته ارائه می دهد. تیم جهانی متخصص متشکل و باتجربه ما می تواند حتی منحصر به فردترین نیازهای ناوگان را برطرف کند.

گروه هوانوردی صبا با داشتن مجموعه ای از پرطرفدارترین نوع هواپیماها ، راه حلهای لیزینگ نوآورانه و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که از شرکای هواپیمایی ما برای تحقق اهداف خود پشتیبانی می کند.

گروه هوانوردی صبا را از فرهنگ صلاحیت ما ، ارائه خدمات از طریق تجربه اثبات شده و تخصص فرآیند انجام می دهد. ما یک تیم رابطه محور هستیم و مشتری مداری ما به ما امکان می دهد تا به روشی منظم عمل کنیم که ما را در چرخه های صنعت حمل و نقل هوایی  هدایت می کند.

مشاور مالی و انجام خرید هواپیما  در حقیقت، شریک برنامه‌ریزی شما است که در کلیه مراحل همراه شماست .  برای دستیابی به این اهداف، به کسی نیاز دارید که برای تحقق این برنامه‌ها به شما در برنامه‌ریزی کمک کند. اینجا درست همان‌جایی است که نیاز به مشاور و انجام دهنده حرفه ای نیاز دارید که کلیه امور مالی و عملیاتی در صنعت هوانوردی را احساس خواهید کرد. انتخاب صحیح یک مشاور مالی و مسئول اجرایی، بسیار حیاتی است.

قدم اول در هوانوردی، اطلاع از وضعیت سلامت مالی شما است. اگر به‌درستی ندانید که درحال‌حاضر چه شرایطی دارید، نمی‌توانید برای آینده برنامه‌ریزی کنید. پرسش‌نامه‌های مفصلی وجود دارد که با تکمیل آنها می‌توانید برای اطلاع از وضعیت مالی خود به مشاور مالی کمک کنید. به‌این‌ترتیب، مشاور مالی اطمینان پیدا می‌کند که به همه‌ی اطلاعات لازم دست پیدا کرده و چیزی را از قلم نینداخته است.

باتوجه به گستردگی کشور ایران و ایجاب رشد و تحرکات اقتصادی در کشور و درنتیجه نیاز به گسترش و توسعه حمل و نقل، به‌ نظر می‌رسد تعداد فرودگاه‌‌های اقتصادی و دارای پروازهای کافی و مناسب در کشور کم است. از سوی کارشناسان و مسوولان راهکارهای متعدد ومتفاوتی برای فعال شدن فرودگاه‌های غیراقتصادی کشور ارائه شده که با توجه به کمبود پروازهای اقتصادی به‌عنوان یکی از عوامل اصلی و همچنین مباحث بعد از برجام و پیگیری قراردادهای جدید مبنی بر خرید هواپیما ازسوی دولت روش‌های تامین مالی هواپیما از طریق صنعت لیزینگ اهمیت بسزایی پیدا کرده است و برای مجموعه هایی که می خواهند ناوگان خود را گسترش دهند ولی از لحاظ اقتصادی توان مناسبی ندارند لیزینگ بهترین گزینه برای برطرف نمودن این مشکل هست و ما با کمک کارشناسان خود بهترین راهکارها را برای لیزینگ انواع هواپیماهای بزرگ و کوچک را در اختیار شرکتهای هواپیمایی و مجموعه های هوانوردی قرار می دهد.

روش‌های تامین مالی هواپیما توسط گروه هوانوردی صبا

در لیزینگ صنعت هواپیمایی سه روش لیزینگ عملیاتی، مالی و ترهین (وثیقه) مورد استفاده قرار می‌گیرد که با توجه به شرایط کشورها و شرکت‌های هواپیمایی، مدل‌های متفاوت قراردادی منعقد می‌شود.

* تسهیلات سرمایه‌گذار بدون حق رجوع: نوعی از تسهیلات است که مالک هواپیما پرداخت می‌کند و هواپیما پس از ترهین به نام سرمایه‌گذار، به‌صورت لیزینگ در اختیار مستاجر قرار می‌گیرد.

* تسهیلات سرمایه‌گذار به روش متنوع: در این روش سرمایه‌گذار (شرکت SPC) می‌تواند هواپیماهای متفاوتی را به روش لیزینگ به مشتریان خود واگذار کند و مزایای آن تعدیل ریسک و تنوع است.

* تسهیلات سرمایه‌گذاری به روش سندیکایی: تسهیلاتی است که در آن روش، بیش از یک نفر سرمایه‌گذار/ موجر/ تسهیلات‌دهنده وجود دارد و از مزیت‌های آن این است که ریسک اعطای تسهیلات مربوط به یک لیزینگ یا سرمایه‌گذار نیست و بین چند موجر تقسیم می‌شود و در زمان اقدامات حقوقی بابت تضامین نیز، هر کدام از موجران به اندازه سهم از تضامین مشخص شده در قرارداد می‌توانند اقدام کنند.

* تسهیلات سرمایه‌گذاری درجه‌بندی شده (اولویت بندی شده): در این روش بین موجران قرارداد اعتباری منعقد می‌شود و درصورت قصور مستاجر، موجری که درجه یا اولویت بالاتری داشته ریسک کمتری دارد و سریع‌تر تسویه حساب می‌کند. موجر با اولویت کمتر ریسک بالاتری دارد و سود بیشتری نیز دریافت می‌کند.

* تسهیلات لیزینگ با به خطوط هواپیمایی: در این نوع، اعطای تسهیلات به خطوط هوایی با ترهین هواپیما انجام می‌شود و مدت بازپرداخت بین 2 الی 10 سال است.

* لیزینگ مرطوب (Wet): در این نوع قرارداد لیزینگ،موجر هواپیما را به همراه خدمه کامل به نحوی که پرداخت به ازای هر ساعت کار انجام می‌شود در اختیار مستاجر قرار می‌دهد.

* لیزینگ خشک (Dry): در این نوع قرارداد تامین مالی هواپیما بدون فراهم کردن خدمات، کارکنان، بیمه و... انجام می‌شود.

* لیزینگ جامع (ACMI): در این نوع قرارداد موجر هواپیما را به همراه خدمه کامل، تعمیر و نگهداری و بیمه برای یک شرکت هوایی یا کسب‌و‌کار دیگر به‌عنوان یک کارگزار مسافرت هوایی (مستاجر) فراهم می‌کند.

* مالکیت مشترک: در این نوع قرارداد چند شرکت می‌توانند در مالکیت هواپیما شریک شوند. در هنگام فعالیت هواپیما، هر یک از شرکا مسوول فراهم کردن خدمه پرواز هستند. خدمه می‌توانند از طریق شریک مستقل یا از طریق مدیریت شرکت فراهم شود.

طرح مالی (Financial Plan)

طرح مالی را باید به‌عنوان نقشه‌ی راه برای آینده‌ی اقتصادی خود درنظر بگیرید. این طرح با نکات کلیدی به‌دست‌آمده از پرسش‌نامه‌ی اولیه شروع می‌شود و وضعیت مالی فعلی‌تان را خلاصه می‌کند. این نکات شامل مواردی ازجمله ارزش خالص، دارایی‌ها، بدهی‌ها، سرمایه‌ی در گردش و سرمایه‌ی نقد است. علاوه‌براین، طرح مالی شامل خلاصه‌ای از اهدافی است که شما و مشاور مالی درمورد آنها بحث و تبادل‌نظر کرده‌اید و برای ادامه‌ی مسیرتان درنظر گرفته‌اید.

 براساس ارزش خالص موردانتظار و درآمدهای آتی ، طرح مالی بهترین و بدترین شرایطی که ممکن است در آینده پیش بیاید را شبیه‌سازی می‌کند. به‌این‌ترتیب، می‌توانید از قبل، خودتان را برای سخت‌ترین شرایط آماده کنید.

همه‌ی مشاوران و کارشناسان گروه هوانوردی صبا در زمینه مالی و مسئولین امور اجرایی گروه هوانوردی صبا به یک اندازه دارای مهارت و تبحر در ارائه‌ی مشاوره‌های مالی هستند و قطعا خدمات مشابهی دارند. مشاورین ما می تواند نیازها و برنامه‌های مالی‌ و اداری تان را شناسایی کند و در راه رسیدن به اهداف خود، یار و همراه‌تان باشد.

ما در تلاشیم بهترین و مناسبترین گزینه را در مورد لیزینگ انواع هواپیماهای بزرگ و کوچک و شخصی و بالگرد چه به صورت نو و چه به صورت کار کرده و تحویل در ایران و یا منطقه را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیال راحت و شرایط پرداخت مناسب سرویس خود را دریافت کنید و ما بهترین درگاهای مالی بین المنلی را داریم تا با دور زدن تحریم ها و بدون مشکل نیازهای مجموعه شما را برطرف نماییم.

سامانه یکپارچه خدمات هواپیما صبا تلاش خواهد کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای همکاران، ذینفعان ، کاربران خود در صنعت هوانوردی از طریق توسعه و هوشمند سازی بازارهای هوانوردی داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن عملیاتی تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات هوانوردی به کاربران خود شعار "مدرن و هوشمند در هوانوردی تجارت کنید" را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی مجموعه بوده و شبکه اجرایی مرکز خدمات هوانوردی صبا را در ایجاد رضایت مجموعه های هوانوردی و کاربران سرآمدی میان شرکتهای فناوری در زمینه هوانوردی کشور یاری نموده است و با بهبود مستمر برای فعالیتهای خود در صنعت هوانوردی بر اساس استاندارد های جهانی را سرلوحه امور خود قرار داده ایم.ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شرکتهای هواپیمایی ،مجموعه های هوانوردی ، فرودگاهها و مراکز آموزشی هوانوردی ارائه نماییم

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. 

ارتباط با پشتیبانی سامانه خدمات هواپیما صبا

آدرس:   ایران تهران شهرک اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان اداری صبا طبقه پنجم واحد 10
تلفن:   2191011132(98)+
موبایل:   9938504687(98)+
ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 


چاپ   ایمیل