به سایت هلدینگ هوانوردی آسمان خوش آمدید.

faarenfrderuestr

کالایی در سبد نیست

هوشمند سازی مراکز آموزشی

هوشمند سازی مراکز آموزشی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

هوشمندسازی مراکز آموزشی هوانوردی

 

هوشمندسازی مراکز آموزشی هوانوردی را می‌توان نوعی طرح ریزی نیازهای یک مرکز آموزشی تعریف کرد که باعث افزایش طرح‌های مثبت و نبوغ افزایی در هنرجویان هوانوردی می‌شود. در سراسر دنیا، هوشمندسازی مراکز آموزشی هوانوردی به نحو گسترده ای ایجاد شده است که کیفیت و نوع آن، مد نظر مدیران مراکز آموزشی هوانوردی قرار گرفته است.
کارآمد بودن سیستم ها و استفاده درست همه ی افراد مراکز آموزشی هوانوردی، شامل همکاران آموزشی و اداری، هنرجویان هوانوردی از نکات مهم هوشمندسازی مراکز آموزشی هوانوردی نوین می‌باشد.
معیار مهم انتخاب مراکز آموزشی هوانوردی، بر روی کیفیت و کارآمد بودن مراکز آموزشی هوانوردی است. نگاه رقابتی که بین مراکز آموزشی هوانوردی غیرانتفاعی برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت هایشان رخ داده است، باعث شده تا در چند سال اخیر انتظار هنرجویان هوانوردی افزایش یابد و از این رو هنرجویان به دنبال بهترین گزینه برای انتخاب مراکز آموزشی هوانوردی هستند.

ارزیابی مراکز آموزشی هوانوردی هوشمند :

با معیارهای مختلفی ارزیابی می‌گردد که باید به دو نکته توجه نماییم:

  • اول اینکه این معیارها معمولا توسط جامعه مخاطبشان یعنی هنرجویان متقاضی هوانوردی تعیین می گردد.
    دوم اینکه معیارهای یک مراکز آموزشی هوانوردی برتر از نگاه هنرجویان هوانوردی در چند سال اخیر به شدت تغییر کرده است.

اگر بخواهیم به هوشمندسازی مراکز آموزشی هوانوردی نگاه دیگری داشته باشیم بهتر است این نکته را متذکر شویم که مدارس پیشرو دنیا آموخته اند که ثبات یک مجموعه در تغییر آن می‌باشد.
اگر طرح آموزشی دارند باید هر ساله آن را ارتقا، تغییر و حتی در زمانی بسته به شرایط، آن را حذف نمایند.
حتی اگر یک فعالیت را سال های متوالی انجام دهند، آن فعالیت دچار فرسودگی می شود،حتی اساتید آموزشی هوانوردی که آن طرح را اجرا می کنند، از اجرای ایده های نوین و خلاقیت باز می مانند.
تصور کنید استادی که سالها یک درس خاص را تدریس می کند، تبحر در تدریس آن به حدی بالا می رود که می توان گفت در سالیان زیادی بهترین نوع تدریس را انجام می دهد.
اما بعد از اینکه، انگیزه ی خود را بدلیل سن یا بروز نکردن روش های تدریس و اطلاعات از دست می دهد دچار فرسودگی خواهد شد.
بدلیل این است مراکز آموزشی هوانوردی با سابقه ی درخشان که تنها با محوریت اساتید مطرح، معروف شده بودند،اما بعد از سالها بدلیل تکیه بر همان اساتید دچار فرسودگی شدند.اساتید برتری که روزی نقطه ی قوت مجموعه بودند، حالا جز نقطه ی ضعف مجموعه خواهند شد.
اگر آن مراکز آموزشی هوانوردی هر سال خود را بروز می کرد،از تکنولوژی های به روز و ساده ی امروزی غافل نمی ماند.قطع به یقین نه تنها اساتید مجموعه از از راحتی و تکنولوژی به روز بهره می بردند و هم با سقوط مجموعه مواجه نمی شد.

 

روند هوشمندسازی مراکز آموزشی هوانوردی

در سال ۱۳۷۹ مراکز آموزشی هوانوردی از لحاظ کیفی و آموزش ارتقا یافته و مجموعه شرکت های مهندسی دانش بنیان رها به این امر بسیار کمک کرده است.
با ورود این مجموعه از شرکت ها فضا برای رقابتی شدن آموزش هوانوردی ایجاد شد به نوعی که مراکز آموزشی هوانوردی سعی بر این داشتند که خود را همیشه بروز نگه دارند و برای رقابت در جهت جذب هنرجویان هوانوردی اقدام به پیشبرد کیفی آموزش نموده اند.از نظر دنیای امروزی مراکز آموزشی هوانوردی برتر یک جریان می باشد که به صورت مداوم بر اساس نوآوری و تکنولوژی در حال تغییر است.

لازم به ذکر است تمامی مراکز آموزشی هوانوردی موجه کشور تحت نظر یک گروه رهبری قوی اداره می گردد که سیاست های اتخاذ شده توسط آن ها، جهت دهی مشخصی در وضعیت آینده مدرسه و دانش آموزان را رقم خواهد زد.مدیران برتر مراکز آموزشی هوانوردی، سیستمی را انتخاب می‌نمایند که فعالیت ها را دقیق، سریع و بهبود بخشد.

مدیران مراکز آموزشی هوانوردی باید به این نکته توجه داشته باشند که در صورت هوشمندسازی مراکز آموزشی هوانوردی، اگر سیستم مناسبی را انتخاب ننمایند، علاوه بر اینکه مراکز آموزشی هوانوردی شان، هوشمند نخواهد شد، بلکه سیستم سنتی آنها نیز نسبت به گذشته ضعیف تر خواهد شد.
به طور واضح اگر انتخاب نادرستی داشته باشند، علاوه بر بدست نیاوردن چیزی، آنچه را که داشته اند نیز از دست خواهند داد.موسسان و مدیران مجموعه های آموزشی همیشه به این توجه می‌نمایند که بهترین عملکرد را برای مراکز آموزشی هوانوردی ایجاد نمایند.
برای رسیدن به این هدف باید از مشاورین خبره در زمینه هوشمندسازی که به مراکز آموزشی هوانوردی داری هم به طور کامل آگاه هستند، استفاده نمایند که هلدینگ هوانوردی آسمان با داشتن کارشناسان متخصص در این زمینه از بهترین های اجرا و مشاوره هوشمند سازی به شمار می آید.

 هوشمندسازی مدارس

تجهیزات هوشمند سازی مراکز آموزشی هوانوردی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی یکی از دغدغه های آموزش کشور ایران، ایجاد بستری مناسب جهت ایجاد محیط آموزشی و یادگیری هوشمند مطابق با فناوری های روز دنیا برای تربیت هنرجویان هوانوردی در مراکز آموزشی هوانوردی است، می باشد.

در واقع هوشمندسازی مراکز آموزشی هوانوردی یکی از دستاوردهای مهم در روند برنامه های هلدینگ هوانوردی آسمان است که فواید و نتایج خوبی را به همراه دارد و تحولی نوین در امر آموزش همراه با تجارب واقعی محیط کار در مجموعه های هوانوردی خواهد بود.

مسلم است که لازمه ی تمامی مراکز آموزشی هوانوردی کشور حداقل رایانه و استفاده از تکنولوژی ساده ست که هنرجویان و اساتید و حتی کادر اداری می بایست به آن مجهز باشند.
می توان خیلی ساده بیان کرد که یک مراکز آموزشی هوانوردی هوشمند در واقع مجموعه ای است که کنترل و مدیریت آن مبتنی بر فناوری اطلاعات کامپیوتر و شبکه انجام می گیرد که در جهت فرآیند یادگیری و بهبود مدیریت به صورت سیستمی نظام یافته سازمان دهی می شود تا کادر اموزشی و اداری مجموعه و هنرجویان را برای عصر اطلاعات آماده سازد.

اهداف مراکز آموزشی هوانوردی در هوشمند سازی

از مهم ترین اهداف مراکز آموزشی هوانوردی می توان به رشد همه جانبه هنرجویان (ذهنی، جسمی و روانی)، ارتقاء توانایی ها و قابلیت های فردی، تربیت نیروی انسانی متفکر و آشنا به فن آوری اشاره کرد.
تبدیل مراکز آموزشی هوانوردی سنتی به مدارس هوشمند آن را به یک سازمان یادگیری پیشرفته برای هنرجویان،اساتید و کادر اداری و اموزشی خواهد کرد و این روند عالی می تواند به ارتقای سطع علمی کشور در آینده منجر شود که به هیچ عنوان نباید از آن غافل بود.
چرا که بستر پیشرفت و توسعه و رشد یک کشور را هنرجویان و دانش آموختگان آن کشور محیا می کنند. و این واقعیت امر از دید هیچ ارگان در کشور پنهان نیست و همگان بر این امر بسیار مهم واقف هستند و ارگان تاثیر گزار اموزش تمام تلاش خود را برای به جامه عمل پوشاندن این امر می کند.

چیزی که مسلم است در ایران هوشمندسازی مراکز آموزشی هوانوردی از سیاستگذاری تا عمل مقداری زمان بر است.با این حال قابل ذکر است طی کردن این مسیر هر روزه رو به پیشرفت است و طی کردن آن هر ساله با سرعت بیشتری انجام می شود.

عوامل ساختاری لازم بر تحقق امر هوشمندسازی مراکز آموزشی هوانوردی بسته به تعداد رایانه در آموزشگاه، تعداد و نوع نرم افزارهای موجود و میزان استفاده، سواد رایانه ای اساتید و دروسی که بیشتر در آنها از رایانه استفاده میگردد.مراکز آموزشی هوانوردی هوشمند برای هوشمند شدن واقعی نیاز به یک انقلاب در سیستم سایت های خود دارد.متاسفانه در مراکز آموزشی هوانوردی، مسئولین درگیر فرآیند های اداری می شوند و از هدف اصلی جا می مانند.
هوشندسازی مراکز آموزشی هوانوردی که در سالهای قبل با خرید تجهیزات سخت افزاری، معنی پیدا می کرد، حالا دچار تغییرات زیادی شده است، و مدیران مراکز آموزشی هوانوردی به این می اندیشند که با چه سیستم هایی می توانند بهترین عملکرد را نسبت به مدرسه داشته باشند.

 

مشاوره هوشمند سازی مراکز آموزشی هوانوردی توسط هلدینگ هوانوردی آسمان در خدمت ارتقاء سطح علمی و تکنولوژیک آموزشی هوانوردی کشور.

 

ارتباط با هلدینگ هوانوردی آسمان

 
آدرس:   ایران تهران اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان هلدینگ هوانوردی آسمان طبقه پنجم

تلفن:   2191012232(98)+
موبایل:   9227170721(98)+

ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید